בית קברות לחיות

בית קברות לכלבים וחתולים | בית קברות לבעלי חיים

בית קברות לחיות- להיפרד בכבוד

כאשר אנו נאלצים להיפרד מכלב ו/או חתול שלנו, אשר גידלנו באהבה ומסירות של שנים.

חיית מחמד שהיתה לנו כאחד מהמשפחה אנו רוצים לכבד אותה במותה כבוד אחרון כך שתוכלו לספק לה קבורה מכובדת בתוך בית קברות לחיות עם שמירה וגדר שלא יטרפו אוכלי נבלות את הגופה.

כמובן שזהו סוג של זיכרון של מכבר השנים שברצוננו לשמר על כן אנו מצעים קבורה מכובדת והולמת לחיית המחמד שלכם.

היתרון של בית קברות לחיות הוא מקום חוקי, סגור ומגודר כך שחיות טורפות לא יוכלו להיכנס למתחם ולאכול את פגר חיית המחמד שלכם.

הכלב היה לנו כאחד מהמשפחה אנו רוצים לכבד אותה במותה כבוד אחרון כך שתוכלו לספק לה קבורה מכובדת בבית קברות מורשה.

כחבר לחיים שנפרד מאיתנו סוג של זיכרון של מכבר השנים שברצוננו לשמר על כן אנו מצעים קבורה מכובדת והולמת.

בית קברות לחיות- סוגי קבורה

ישנם כמה אפשריות לנוחיותכם. פט 101 רגישה מאוד לבקשותיכם האישיות ובמידה תרצו להתייעץ ולשאול שאלות נשמח לעמוד לשירותיכם.

  • הזמנת קבורה לכלב ואו חתול שלכם גם ללא נוכחותכם , אנו מגיעים לאסוף את פגר חיית המחמד ונדאג לקבור אותה באופן ראוי ומכובד.
  • בשיתוף עם הבעלים של הכלב ואו חתול מגיעים למקום הקבורה על פי תאום מראש, כך שניתן לבצע טקס פרידה אחרון ואף התוספת תשלום ניתן לשלב מצבה על מקום הקבורה.
  • השירות שלנו כולל איסוף פגר, נבצע עבורכם את כל הסידורים ונודיע לכם מתי אפשר להגיע לטקס הקבורה בנוכחותכם, הקבורה תעשה בצורה מכובדת ועל פי רצונכם בתוך בית קברות לחיות.
בית קברות לחיות

צרו קשר עמנו

התקשרו אלינו

052-264-8989

וואטסאפ

052-264-8989

פריסה ארצית

052-264-8989

בית קברות לחיות ואלטרנטיבות נוספות

אם מסתכלים על נושא זה במבט על, אין למעשה אפשרויות מעשיות רבות, מלבד 

  • בית עלמין ייעודי של רשות מקומית – הרשויות המקומיות הן בעלות סמכות להקים בתחום אחריותן שטח ייעודי הנקרא בית קברות לחיות, אך בפועל זה לא קורה. תמיד ישנם סדרי עדיפות שחשובים יותר מבחינתן.
  • שריפה – אפשרות נוספת, כפי שהזכרנו קודם לכן (קרמטוריום). זו היא אפשרות אשר נפוצה למדי כיום ורואים אותה גם בארץ. אם כי קבורה היא עדיין הדרך המועדפת על הרוב לטפל בכך, לגבי חיית המחמד שלהם. גם שיטה זו הרשויות המקומיות עשויות להציע אבל לא תמיד ניתן לסמוך על כך. שרות כזה עשוי להיות זמין גם דרך בית חולים ווטרינרי, שהוא סוג בית חולים שלא מוצאים בכל מקום.   
  • שירותים פרטיים לנושא זה – לאור כל זאת, בית עלמין לכלבים הוא בפועל בית עלמין לחיות ביוזמת ובניהול עסק פרטי.

טעויות שרבים עושים

במקרה של פטירת בעל חיים ביתי כמו מוות פתאומי של כלב, רבים מאלתרים פתרון לגבי היפטרות מהפגר. הדבר מובן, מאחר שהוא די מהר יתחיל להעלות ריחות לא נעימים במיוחד. אך כאן העניינים מתחילים להסתבך. אם יש לכם בית פרטי, לקבור את חיית המחמד בחצר לא תמיד מתאים.

שטחי חצרות לרוב מנוצלים באופנים שונים ואנשים לא חושבים מראש לשמור מקום לחלקות קבורה. כעת האפשרות השנייה שרבים חושבים עליה, היא להרחיק את הפגר להיכן שהוא בטבע. אך להוביל את הפגר ברכב הפרטי שלכם, לאן שזה לא יהיה, איננו חוויה נעימה במיוחד. להניח אותו בטבע באופן חופשי, לא מכובד עבור חיית המחמד שלכם וגם יהיה מתכון בטוח לזיהום הסביבה.

אם בעל החיים שלכם נפטר ממחלה, חיות שונות עשויות להגיע לפגר ולאכול ממנו ולהיפגע ממחלה זו בעצמם. זה גם מפגע לא סימפטי עבור כל מי שאולי יטייל שם – לא דבר שאתם עצמכם הייתם רוצים להיתקל בו. לחפור בור ולקבור לבד? לא קל, במיוחד אם זה בעל חיים כמו כלב גדול. מה גם שלא חוקי לקבור בצורה כזו. כך שעדיף לפתור את הדברים באופן מסודר, באמצעות בית קברות לחיות.

בית קברות לחיות- שאלות נפוצות

בנוגע לשאלה מה עושים עם כלב מת, השירות שלנו כולל איסוף הגופה, נבצע עבורכם את כל הסידורים ונודיע לכם מתי אפשר להגיע לטקס הקבורה בנוכחותכם, הקבורה תעשה בצורה מכובדת ועל פי רצונכם.

 

מחיר השירותים איננו קבוע או סטנדרטי, אך זה לא צריך להיות יקר במיוחד. כל בית קברות לחיות קובע את המחיר שלו והדבר תלוי כמובן גם בפרטים שכלולים במחיר. מצבה למשל, היא תוספת משמעותית לעבודה ולכן, היא גם מתבטאת בתוספת מחיר. כדאי לזכור מבחינת העלויות, שיש כאן שילוב של כמה גורמים שעולים כסף לנותני השרות ולכן, הדבר מתבטא גם במחיר ללקוח. נותני השרות צריכים להתארגן מבחינת הכנת המקום וקבלת כל האישורים הנחוצים – הכנה אשר עולה כסף. ישנו היבט של חלקים פיזיים כגון המצבה. ישנו כמובן היבט העבודה שמבוצעת ועלויותיה כמו תשלום לעובדים. כמו כן, יש לאחר מכן צורך לתחזק את המקום לאורך זמן.

בכל הקשור לקבורה באדמה, מקום פנוי הוא אכן אתגר. ראשית, יש להקצות לכך שטח אדמה מתאים ושטח כזה צריך להיות זמין. שנית, נדל"ן הוא דבר יקר. לכן, כמו שלא מקימים בכל יום בית עלמין חדש לבני אדם, כך גם לגבי בתי קברות לחיות – לא בכל יום ובכל מקום ניתן להקים דבר כזה. אם בוחרים באפשרות של שרפת בעל החיים שנפטר, זו היא גישה שאחד היתרונות שלה הוא החיסכון במקום. אבל לא כולם מעוניינים בכך וזה לא שרות אשר זמין בכל מקום. בכל מקרה, למרות המחסור במקום, עדיין ניתן למצוא בית קברות לחיות שמקבל בעלי חיים נוספים לקבורה. כדאי לנצל זאת.

התשובה הקצרה לשאלה זו היא שלילית – אסור לקבור לבד בעלי חיים. אם לפרט ובכדי לדייק יותר: הקבורה חייבת להתבצע במקום מוסדר – בית קברות לחיות שתואם לדרישות החוק ולתקנות השונות בנושא זה. החוק אוסר במפורש לקבור בעלי חיים באופן חופשי היכן שנראה לכם. בין אם זה בטבע או בשטח אדמה שנמצא ברשותכם, כגון חצר אחורית בבית פרטי. יש לכך כמה סיבות, כולל הסכנה של זיהום סביבתי. סיכון כזה נשמע אולי מוזר בהקשר קבורת בעל חיים. אבל תחשבו על מצב שבו הפגר מתפרק עם הזמן, בהשפעת גשמים וגורמים טבעיים אחרים. בסופו של דבר, חומרים שונים ממנו מגיעים לקרקע שמסביב ובהדרגה לקרקע שמתחתיה ואף למי התהום.