בית קברות לחתולים

קבורת חתול | קבורת חיות באתר מורשה | בית קברות לחיות | קרמטוריום לחיות

בית קברות לחתול

פרידה מהחתול שלנו אשר גידלנו וטיפחנו שנים אם זה באוכל איכותי, טיפול וויטרינרי ועוד..

אנו תמיד מבקשים להיפרד מהחתול שלנו בכבוד אחרון משמע קבורה מכובדת בתוך בית קברות לחתולים. מדובר בבית קברות שמור בגדרות ולא פרוץ, קבורה מכובדת אשר ניתן לשלב מצבת הנצחה לחתול.

בית קברות לחתולים הוא מקום חוקי,סגור ומגודר כך שחיות טורפות לא יוכלו להיכנס למתחם ולאכול את פגר חיית המחמד שלכם.

סוג שירות במסגרת בית קברות לחתולים

ישנם כמה אפשריות לנוחיותכם לקבורת חיית המחמד שלכם, פט 101 רגישה מאוד לבקשותיכם האישיות ובמידה תרצו להתייעץ ולשאול שאלות נשמח לעמוד לשירותיכם.

  • הזמנת קבורה גם ללא נוכחותכם- אנו מגיעים לאסוף את חיית המחמד ונדאג לקבור אותה באופן ראוי ומכובד.
  • בשיתוף עם הבעלים של החתול מגיעים למקום הקבורה על פי תאום מראש, כך שניתן לבצע טקס פרידה אחרון בתוך בית קברות לחתולים. ניתן בתוספת תשלום לשלב מצבה על מקום הקבורה.
  • השירות שלנו כולל איסוף פגר חתול מת נבצע עבורכם את כל הסידורים ונודיע לכם מתי אפשר להגיע לטקס הקבורה בנוכחותכם, הקבורה תעשה בצורה מכובדת ועל פי רצונכם.
קבורת חתול

צרו קשר עמנו

התקשרו אלינו

052-264-8989

וואטסאפ

052-264-8989

פריסה ארצית

052-264-8989

שאלות נפוצות

במקרה שבו חיית המחמד שלכם נפטרה, אנו מעניקים לכם שירות מיוחד הכולל בית קברות לחתולים. אנו נבצע עבורכם את כל הסידורים ונודיע לכם מתי אפשר להגיע לטקס הקבורה בנוכחותכם, הקבורה תעשה בצורה מכובדת ועל פי רצונכם.

 

אנחנו בחברת פט 101 מעניקים שירותי קבורה מיוחד בתוך בית קברות לחתולים, אשר שמור באופן ייעודי לחיות מחמד. 

על פי החוק לשון החוק אסור לקבור בעל חיים קבורה עצמית. הסיבה לכך היא כי בחירה עצמאית של הבעלים עשויה לגרום לזיהום במי תהום אשר זורמים באדמה. כמו כן, אסור לקבור חיית מחמד בשטח החצר של  בית או נכס, גם כאשר מדובר בשטח פרטי.

החוק מטיל את האחריות לקבורה על הרשות והמועצה המקומית. לכן, בשביל לתת לחתול שלכם כבוד אחרון, אנו ממליצים להשתמש בשירות בית קרבות לחתולים.