כלב מת

פינוי כלב מת | בית קבורת חיות | קבורת כלב | קרמטוריום לחיות

מה עושים עם כלב מת?

פט 101 בעלי ניסיון של יותר מ 10 שנים בפינוי פגרים וכלבים מתים תוך כדי רגישות בנסיבות הקימות.

בפינו גופת הכלב שהייתה חיית המחמד אנו שמים דגש על יחס האישי והקושי הנפשי בביצוע המשימה.

אנו מענקים שירות פינוי כלב מת בצורה הולמת ומכובדת וכמובן קבורת הפגר במקום מורשה אף ניתן שירות קבורה בבית קברות ייעודי לחיות כך שילדיכם לא יחווה את הנסיעה עם פגר המת ברכבכם.

הקבורה תעשה בצורה מכובדת ומהירה כיאה לידיד שהיה בחברתכם שנים.

איך נקבע המחיר לשירות?

המחיר יכול להשתנות ממקרה למקרה כך שמידה ומשקל כלבכם משפיע על המחיר, רק במצבים מורכבים יידרש תשלום נוסף אבל ברוב המקרים אנו מתחשבים וחוסכים ממכם את הזמן להשקיע בפינוי הפגר גם מקצועית ובירוקרטית וגם רגשית.

סוג השירות
  • פינוי פגרים ונבלות מתים בעלי ריח רע.
  • שירות וזמינות  24\7  מחירים זולים והוגנים.
  • הטמנת הפגרים נעשית באתר מורשה.
  • פינוי פגרים בפריסה ארצית.
  • ניסיון של יותר מ 10 שנים
  • המחירים הזולים בארץ !
  • מבין שירותינו אנו מצעים קבורה לכלב בבית קברות ייעודי גם ללא נוכחותכם , אנו מגיעים לאסוף את פגר הכלב ונדאג לקבור אותו באופן ראוי ומכובד.
  • ישנה אפשרות שהבעלים של הכלב מגיעים למקום הקבורה על פי תאום מראש , כך שניתן לבצע טקס פרידה אחרונה וניתן לשלב בפסלון על מקום הקבורה.
  • ניתן לבצע פינוי גופת הכלב לשירות וטרינרי שהם בעצם דואגים לשרפת הכלב ולהסרת פרטי הכלב ממאגר המידע של השירותים הווטרינרים.
  • ניתן לקבל את אפר הכלב על ידי שירות כלוי פרטני של פגרי חיות מחמד.

ישנה חשיבות עליונה בפינוי הפגר כמה שיותר מהר עקב ריח רע ומבחינה בריאותית , פגר מת מושך אליו מזיקים אשר יכולים לפגוע בבריאות הסביבה צרו קשר ונשמח לעזור.

כלב מת
כלב מת

תקנות וחוקים לגבי טיפול במצב של כלב מת

לא בכל יום נמצאים במצב, שבו חיית המחמד שלכם נפטרת. זה גם לא קורה פעמים רבות, אם בכלל, לאדם הממוצע. לכן, למרות שרבים מכירים חנויות לבעלי חיים, וטרינרים וכדומה, הרבה פחות מתמצאים בנושא שירותי העזר לקבורת חיות מחמד ושואלים את עצמם מה עושים עם כלב מת. לפני הכל, יש את השאלה הבסיסית – כיצד מותר לטפל בפגר של כלב מת? יש תקנות וחוקים שונים אשר מתייחסים לכך וכן כמה משרדי ממשלה שתחום עיסוקם נוגע גם בכך. למשל משרד החקלאות ופיתוח הכפר, שעוסק בין השאר ברווחת בעלי חיים וחיות מחמד וגם המשרד להגנת הסביבה, שעוסק בחיות מחמד. כמו כן, יש את הרשויות המקומיות השונות, עם מדיניות משלהן ולעתים גם מתקנים מתאימים.

פינוי כלב מת

בהקשר של פינוי כלב מת, נכנסים לתמונה שיקולים רבים. אם הוא נפטר כתוצאה ממחלה או מהרעלה, הדבר משנה את התמונה ומעלה את הסיכונים. בעלי חיים עשויים לחפור ולהגיע לפגר של כלב מת, במידה ולא בוצעה קבורה באופן תקין או שריפה. אם יאכלו ממנו, הם עלולים להינגע במחלות מהם בעל החיים נפטר או להיפגע מרעל שהביא למותו.

אז מה עושים עם כלב מת? הכלל הבסיסי, הוא שאסור לקבור כלב שנפטר, באופן אקראי בחצר או בשדה קרוב. כך שאם השאלה היא האם מותר לזרוק כלב מת לפח, ברור שהתשובה היא בהחלט לא! אז היכן מותר? התשובה היא, רק במקומות שקיבלו אישור רשמי לכך מהמדינה. המדינה עושה את השיקולים שלה וחשוב לזכור, שמשאבי הקרקע תמיד מוגבלים, וודאי בארץ. לקרקעות בכל מקום שהוא, יש ייעוד שנקבע מראש. למעשה, אוסף שימושים מותרים. לעתים ייעוד הקרקע אמנם משתנה עם השנים, אך הכל חייב להיות על פי תכנון רשמי. מקומות קבורה מציגים אתגר מיוחד, מאחר שעקרונית נותנים תמיד עדיפות לשטחים לשימוש בני אדם בחיי היום יום שלהם, אם זה מגורים או מסחר או כל שימוש אחר. לגבי בני אדם, קבורה היא בעדיפות שנייה, אם כי היא שרות חיוני שתמיד מקצים עבורו מקום. אך קבורה של כלב מת היא מקרה מיוחד, שוודאי לא בראש סדר העדיפויות של הרשויות.

צרו קשר עמנו

התקשרו אלינו

052-264-8989

וואטסאפ

052-264-8989

פריסה ארצית

052-264-8989

פינוי כלב מת- שאלות נפוצות

הרבה אנשים שואלים מה עושים על כלב מת? התשובה הקצרה והמומלצת, היא לפנות אל גורם מקצועי שמתמחה בתהליך פינוי כלב מת. רצוי לרשום לעצמכם מראש רשימה של נותני שירותים עבור חיית המחמד שלכם. כפי שאתם שומרים פרטים של וטרינר, קל וכדאי לרשום לעצמכם גם פרטי שרות שעוסק בפינוי פגרי כלבים. שרות כזה יספק לרוב את כל קשת השירותים הנלווים לכך. הוא גם ייתן פתרון לנושאים אלה, בהקשר של חיות אחרות כגון חתולים. לכן את התשובה לשאלה למי פונים במצב כזה, מוטב שלא להשאיר לרגע האחרון, אלא לברר זאת מראש. אם מדובר בנותני שרות בעלי ניסיון, שכבר פועלים בשטח כמה שנים, זהו המצב הטוב ביותר. בנוסף, לגבי השאלה האם מותר לזרוק כלב מת לפח, התשובה היא בהחלט לא! עליכם לפנות לגורם מקצועי.

התקנות שאוסרות על קבורת פגרי חיות מחמד באופן אקראי, אינן מקריות או שרירותיות. יש לכך כמה סיבות חשובות. ראשית, החוקים והתקנות שמתייחסות לכך, נובעים בעיקר מהיבט הסיכון לזיהום מי התהום. היבט נוסף, הוא שקבורה לא מוסדרת עלולה להיות קבורה שאיננה יסודית ותקינה. כלומר, קבורה של כלב מת שלא תחזיק מעמד לאורך זמן במזג האוויר ובתנאי אותו אזור, שכאמור לא מיועד לקבורה. חלקי פגרים של נבלות, אשר לא קבורים היטב או נחשפו עם הזמן מחדש, הם מקור של מטרד תברואתי משמעותי. ישנו הריח, ישנם מזיקים שונים שנמשכים לכך – זהו מצב לא סימפטי ולא רצוי, לכל הדעות.

הילדים רואים כיצד מטפלים בכלב לאורך חייו. אם עושים זאת מתוך רצון אמיתי בטובת הכלב וברווחתו, הדבר בוודאי משפיע גם עליהם לטובה. זו היא דוגמה אישית ברורה, שהם גם יכולים לקחת בה חלק מעשי, בחיי היום יום. בהאכלת הכלב, סירוקו וכדומה. השאלה מה עושים עם כלב מת, מתחברת גם היא לכך. אחרי שכלב נפטר, סביר שהילדים לכל הפחות ישאלו על כך – מה עשיתם עם הגוף? לכן, פינוי מסודר של כלב מת, מקום קבורה שניתן להראות להם, כד אפר וכדומה – כל אלה משדרים אווירה וגישה מסוימות, אשר עשויים להשפיע לטובה ולעודד אחריות ואכפתיות אצל הילדים.