בית קברות לכלבים

קבורת כלב | קבורת חיות מחמד | בית קברות לחיות | קרמטוריום לחיות מחמד

בית קברות לכלבים- אתר קבורה

במשך השנים אנו נקשרים לכלב שלנו כבן משפחה לכל דבר וכאשר אנו נאלצים להיפרד מהכלב שלנו עקב חיו הדי קצרים של הכלב אנו מרגישים הצורך לתת לו כבוד אחרון הראוי לו  אשר גידלנו את כלבנו באהבה ומסירות של שנים.

הכלב היה לנו כאחד מהמשפחה אנו רוצים לכבד אותה במותה כבוד אחרון כך שתוכלו לספק לה קבורת בעלי חיים מכובדת בבית קברות מורשה המיועד לכלבים.

כחבר לחיים שנפרד מאיתנו סוג של זיכרון של מכבר השנים שברצוננו לשמר על כן אנו מצעים קבורה מכובדת והולמת לכלב שלכם .

היתרון של בית קברות לכלבים הוא מקום חוקי,סגור ומגודר כך שחיות טורפות לא יוכלו להיכנס למתחם ולאכול את פגר חיית המחמד שלכם.

סוג שירות במסגרת בית קברות לכלבים

כמה אפשריות לנוחיותכם לקבורת הכלב שלכם, פט 101 רגישה מאוד לבקשותיכם האישיות ובמידה תרצו להתייעץ ולשאול שאלות נשמח לעמוד לשירותיכם.

  •  קבורת כלב גם ללא נוכחותכם, אנו מגיעים לאסוף את גופת הכלב שלכם ונדאג לקבור אותה באופן ראוי ומכובד.
  • על פי תאום מראש מגיעים למקום הקבורה בבית קברות לכלבים , כך שניתן לבצע טקס פרידה אחרון ואף התוספת תשלום ניתן לשלב מצבה על מקום הקבורה.
  • השירות שלנו כולל איסוף פגר הכלב, נבצע עבורכם את כל הסידורים ונודיע לכם מתי אפשר להגיע לטקס הקבורה בנוכחותכם, הקבורה תעשה בצורה מכובדת ועל פי רצונכם .
בית קברות לכלבים

צרו קשר עמנו

התקשרו אלינו

052-264-8989

וואטסאפ

052-264-8989

פריסה ארצית

052-264-8989

בית קברות לכלבים- שאלות נפוצות

השירות שלנו כולל איסוף פגר, נבצע עבורכם את כל הסידורים ונודיע לכם מתי אפשר להגיע לטקס הקבורה בנוכחותכם, הקבורה תעשה בצורה מכובדת ועל פי רצונכם .

 

בנוגע לשאלה איפה קוברים כלב, פט 101 מעניקה שירותי קבורה לכלבים בבית קברות שמור ייעודי לכלבים.

על פי החוק להלן לשון החוק אסור לקבור בעל חיים קבורה עצמית במקום  ובחירה עצמאית של הבעלים דבר העשוי לגרום לזיהום במי תהום אשר זורמים באדמה. כמו כן, אסור לקבור חיית מחמד בשטח החצר של  בית או נכס, גם כאשר מדובר בשטח פרטי, החוק מטיל את האחריות לקבורת החיות על הרשות והמועצה המקומית.