קרמטוריום לכלבים

קרמטוריום לבעלי חיים | שריפת גופות בעלי חיים

קרמטוריום לכלבים וחתולים - כד אפר לבעלי חיים

פט 101 בעלת ניסיון של יותר מ 10 שנים בשריפת חיות מחמד וכן קרמטוריום לכלבים- תנור המיועד לבעלי חיים.

אנו מודעים לרגישות וסערת הרגשות שקיימים בביצוע קרמטוריום חיית המחמד שלכם על כן אנו מבצעים את עבודתנו תוך כדי קפדנות וחמלה וכבוד אחרון.

מכלל שירותינו אנו מצעים הובלת גופת חיית המחמד למוקד השריפה ואיסוף האפר בכד לשמירה עולמית.

צרו קשר עם פט 101 לקבלת פרטים נוספים לשירות קרמטוריום חיות מחמד.

סוג השירות

  • קרימטוריום לבעלי חיים בתנור יעודי.
  • שירות וזמינות  24/7 מחירים זולים והוגנים.
  • אפשרות איסוף אפר חיית המחמד ושמירתו בכד יעודי.
  • אפשרות לאיסוף פגר חיית המחמד שלכם לקרמטוריום חיות מחמד.
  • שירותי קבורת כלב או בעלי חיים בבית קברות לחיות.
  • ניסיון של יותר מ 10 שנים
  • המחירים הזולים בארץ!
קרמטוריום לכלבים

צרו קשר עמנו

התקשרו אלינו

052-264-8989

וואטסאפ

052-264-8989

פריסה ארצית

052-264-8989

קרמטוריום לכלבים- כמה נקודות שכדאי לדעת

עקרונית, ישנה אפשרות של שריפת גופות בעלי חיים בבית חולים ווטרינרי או כשרות שמציעה הרשות המקומית. אך בפועל, זה לא תמיד מעשי – בית חולים כזה אין בכל מקום וגם לא שירותים מתאימים של מועצות מקומיות. כך שהאפשרות העיקרית שנותרת, היא לפנות לשירות מקצועי של קרמטוריום לחיות מחמד. זו היא אפשרות נוחה וטובה למדי, במידה ופונים לשרות מקצועי מסוג זה. 

שירותי קרמטוריום לחיות מחמד עולים כמובן כסף והעלות איננה קבועה. בהתאם לאוסף השירותים שתזמינו כמו שריפת גופת כלב מחיר השרות הכולל עשוי להיות שונה למדי. בכל מקרה, זו היא השקעה כדאית מאוד. בעזרתה, תוכלו לדעת שאתם נותנים את המענה הטוב ביותר למצב. הכל יטופל בזריזות, ברגישות, באופן מסודר ואסתטי. האפשרויות השונות יוסברו לכם מראש ותוכלו לחשוב על כך ולהחליט בצורה מחושבת. כמובן, מוטב שלא להתעכב יותר מדי, מאחר שפגר של חיה הוא דבר שמוטב להיפטר ממנו בהקדם, מסיבות מובנות. 

היתרונות הרבים של קרמטוריום לכלבים

לשרפת פגרי בעלי חיים יש יתרונות רבים. גם ביחס לקבורה וגם בפני עצמן. הם כוללים בין השאר את היתרונות הבאים: 

  • מחיר נוח – שירותי קרמטוריום לכלבים הם לרוב אפשרות זולה. 
  • מהירות – ההליך עצמו מהיר יחסית. אין צורך בחפירת בור, בכיסויו וכדומה וגם אין  היבט של יצירת מצבה (דבר שלעתים עושים, אם כי לא חייבים לעשות זאת). 
  • פתרון אסתטי יותר – הכד עם אפשר בעל החיים עשוי להיות אלמנט דקורטיבי, שהוא בוודאי יותר מעודד וחיובי מאשר קברים ומצבות.  
  • חסכון במקום – המקום שדרוש לקבר הוא בסופו של דבר נדל"ן וזהו סוג נכס יקר למדי. לכן בכל הנוגע לקבורה יש חשיבות להיבט החיסכון במקום, בדומה למצב לגבי בני אדם. כך גם לגבי בעלי חיים – קרמטוריום לבעלי חיים תופס מקום מועט ושירותיו חוסכים במקום רב ויקר. 
  • פתרון בטוח – בעל חיים שנפטר ממחלה עשוי להכיל מחוללי מחלה שונים, אשר נשארים בגופה לאחר המוות. שריפת גופות בעלי חיים מחסל את כל החיידקים והמיקרובים למיניהם. 

מה עדיף – קבורה או קרמטוריום לכלבים? 

הבחירה תלויה בגורמים רבים והיא בסופו של דבר החלטה אישית מאוד. לדוגמא, לא בכל מקום מוצעת האפשרות של שרפה. אך אם היא מוצעת, תגלו שיש נקודות רבות לקחת בחשבון, כמו שריפת גופת כלב מחיר, מאחר שיש הבדלים רבים בין שתי האפשרויות. אלה למעשה שתי גישות שונות באופן מהותי. רשימת היתרונות שפירטנו לגבי שרפה, תסייע לכם להתעמק בכך ולקבל את ההחלטה שמתאימה לכם ביותר. בכל מקרה, תוכלו לחשוב על כך במונחים של פטירה של אדם – גם במקרים כאלה יש במידה מסוימת התלבטויות דומות. אך בעוד שקבורה היא האפשרות המקובלת אצל בני אדם, אולי שרפה היא מה שיותר מתאים עקרונית לגבי בעלי חיים. אך הכל לשיקולכם. 

מה עושים עם האפר שנותר?

קרמטוריום לחיות מחמד משאיר אחריו כאמור אפר של בעל החיים שעבר תהליך שרפה. שרות הקרמטוריום יכול להיפטר מהאפר הזה בעצמו. אפשרות נוספת, היא שאתם תקבלו אותו בכד ייעודי. כך, אפר של חיית המחמד שלכם ששמור בכד ניתן להצבה היכן שנראה לכם. זה יכול להיות בחצר שלכם וזה יכול בחדר בבית. כמו כן, הוא גם יוכל לעבור איתכם ממקום למקום, אפילו אם תיסעו לחו"ל לזמן מה. אם תעדיפו, תוכלו גם לפזר את האפר היכן שהוא או לקבור אותו, למשל בחצר. תוכלו גם להעביר את האפר מכד אחד לכד אחר שאולי יראה לכם יותר בהמשך.  

קרמטוריום לכלבים- האם אפשר לבד? 

גם שרפת בעל חיים לבד איננה דבר של מה בכך, במיוחד אם וככל שמדובר בבעל חיים גדול כגון כלב. אבל עוד לפני כן – חשוב להיות מודעים לחוק בנושא זה, אשר למעשה אוסר על קבורה חופשית במקומות שלא מיועדים למטרה זו. יש לכך סיבות תברואתיות חשובות, מאחר שפגרי בעלי חיים עשויים להיות נושאי מחלות שונות או רעלים (אם הרעלה היא שהביאה למות החיה). בעל חיים כזה, עשוי לזהם את סביבתו ואת מי התהום וגם להדביק או להרעיל בעלי חיים אחרים. לכן, סביר שתצטרכו בכל מקרה לפנות לשרות קרמטוריום לחיות מחמד שמטפל בדברים מסוג זה. במקרה כזה, יעמדו לרשותכם כאמור שתי אפשרויות עיקריות לבחור מהן. 

קרמטוריום לבעלי חיים- שאלות נפוצות

השירות הוא שריפה לחיות מחמד בתנורים יעודים לחיות בלבד.  תנורים העובדים בחום מעל 1600 מעלות דבר המאפשר לביצוע השריפה באופן מושלם ומהיר וגרם שריפת גופת כלב מחיר משתלם.

כן. ניתן להגיע ולראות את שריפת גופות בעלי חיים ממקום יעודי.

כמו כל פעולה, גם שריפת בעל החיים חייבת להתבצע על ידי מקצוען. הסיבה לכך היא שגופת בעל החיים יכולה לגרום לזיהום במקור המים ואף להדיף ריח רע באיזור. על מנת לתת כבוד אחרון לחיית המחמד שלכם, אנו ממליצים לבצע שריפה.

סוגי קרמטוריום