פינוי חתול מת

קבורת חיות | לכידת חיות | הסעות לעיקור וסירוס

מה עושים עם חתול מת

פט 101 בעלי ניסיון של יותר מ- 10 שנים בתהליך פינוי חתול מת תוך כדי רגישות בנסיבות הקימות.

בזמן תהליך פינוי גופת החתול, שהייתה חיית המחמד האהובה שלכם, אנו שמים דגש על יחס האישי והקושי הנפשי בביצוע המשימה.

אנו מענקים שירות פינוי חתול מת בצורה הולמת ומכובדת וכמובן קבורה במקום מורשה אף ניתן שירות קבורה בבית קברות ייעודי לחיות כך שילדיכם לא יחווה את הנסיעה עם פגר המת ברכבכם.

הקבורה תעשה בצורה מכובדת ומהירה כיאה לידיד שהיה בחברתכם שנים.

איך נקבע מחיר שירות פינוי חתול מת?

המחיר יכול להשתנות ממקרה למקרה כך שמידה ומשקל כלבכם משפיע על המחיר, רק במצבים מורכבים יידרש תשלום נוסף אבל ברוב המקרים אנו מתחשבים וחוסכים ממכם את הזמן להשקיע בפינוי הפגר גם מקצועית ובירוקרטית וגם רגשית.

פינוי חתול מת- סוג השירות

  • פינוי חיות מתות בעלי ריח רע.
  • שירות וזמינות  24\7  מחירים זולים והוגנים.
  • אפשרות קרמטוריום לחיות מחמד בתנור יעודי.
  • הטמנת הגופות נעשית באתר מורשה.
  • פינוי חתול מת בפריסה ארצית.
  • ניסיון של יותר מ 10 שנים
  • המחירים הזולים בארץ !
  • מבין שירותינו אנו מצעים קבורה לחתול בבית קברות ייעודי גם ללא נוכחותכם , אנו מגיעים לאסוף את החתול ונדאג לקבור אותו באופן ראוי ומכובד.
  • ישנה אפשרות שהבעלים של החתול מגיעים למקום הקבורה על פי תאום מראש , כך שניתן לבצע טקס פרידה אחרונה וניתן לשלב בפסלון על מקום הקבורה.
  • ניתן לקבל את אפר החתול על ידי שירות כלוי פרטני של פגרי חיות מחמד.

ישנה חשיבות עליונה בתהליך פינוי חתול מת כמה שיותר מהר עקב ריח רע ומבחינה בריאותית , חתול מת מושך אליו מזיקים אשר יכולים לפגוע בבריאות הסביבה צרו קשר ונשמח לעזור.

פינוי חתול מת

צרו קשר עמנו

התקשרו אלינו

052-264-8989

וואטסאפ

052-264-8989

פריסה ארצית

052-264-8989

מה עושים עם חתול מת- שאלה שחשוב לשאול

כמו כל חיות המחמד, גם חתולים לבסוף הולכים לעולמם באופן טבעי. אבל אם חשבתם כבעלי חתולים שהשאלה מה עושים עם חתול מת תעסיק אתכם רק בעתיד הרחוק, חישבו שנית. יש גם מצבים שבהם חתול מת בצורה מפתיעה ואז דרוש פינוי חתול מת. מדוע זה קורה? ככל שהחתול נעשה מבוגר יותר, כך מצבו הבריאותי עשוי להידרדר. בעקבות זאת, חתול עשוי ללכת לעולמו, למשל עקב מחלת לב שלא הייתם מודעים לה.

הנסיבות שבהן דרוש פינוי חתול מת

ישנה אימרה עתיקה וידועה לפיה "הסקרנות הרגה את החתול". האימרה מתייחסת לסקרנותו הטבעית של בעל חיים זה, אשר לעתים מכניסה אותו לצרות. חלקן עלולות לפגוע בו. בהקשר זה כדאי להזכיר גם את נושא הרעלים שמפוזרים במקומות שונים. רעל עכברים למשל הוא דוגמה נפוצה מאוד לכך. העכברים עלולים לאכול מהרעל והחתול לאכול את העכבר המורעל ובעקבות זאת להיפגע ואף למות.

סוג נוסף של הרעלה, מתרחש עקב אכילת חומרים שאינם רעל, אבל כאלה שבכל זאת מזיקים לחתול. יש לכך כמה דוגמאות מפתיעות, כגון שושנים ושוקולד! את השושנים החתול עשוי לפגוש בכל חצר ממוצעת, כולל שלכם. את השוקולד הוא עשוי לאכול כאשר אתם או מישהו אחר שלא מודעים לסכנה, נותנים לו מזון זה בתום לב.

גם תאונות עשויות להוביל למוות של חתול. אם זה תאונת דרכים או מצב של מכת חום אם שכחתם אותו בחוץ, בחמסין וללא מים.

לכן ולסיכום היבט זה, לשאלה איך חתול מת עשויות להיות תשובות רבות מאוד. וזה גם עשוי להתרחש בהפתעה. כדאי לקחת זאת בחשבון, לגבי הצורך בפתרון עבור פינוי חתול מת.

 

מה מיוחד בתהליך פינוי חתול מת?

פינוי חתול מת אל מקום מסודר וחוקי לקבורת חתולים, יהיה בעל היתרונות הבאים:

  • חוקי למטרה זו – בעל כל האישורים החוקיים הדרושים.
  • לא מזהם – ממוקם במקום שבו הסיכונים מזיהום מי התהום מינימאליים.
  • מונע גישה של בעלי חיים – מבוסס על קבורה בעומק האדמה, כך שחיות אחרות לא יוכלו להגיע לפגר.
  • מגודר ושמור היטב – שמירה על השטח גם בעתיד, לאחר קבורת חיית המחמד שלכם.
  • ההיבט האסתטי – המקום יציע אפשרות לקבורה מסודרת ואסתטית, כולל האפשרות לשים מצבה קטנה או שלט.

פינוי חתול מת- שאלות נפוצות

השאלה כל כמה זמן יידרש פינוי חתול מת, קשורה כמובן לשאלה של אורך חייהם של החתולים. חתול בית חי לרוב 10-15 שנים. זהו סדר גודל שדומה לאורך חיים של כלב – 10 עד 13 שנים. התייחסנו כפי ששמתם לב לחתול בית, מאחר שחתולי רחוב וחתולים בטבע חשופים לתנאי מחייה שונים למדי ולסיכונים שונים. לכן הם נוטים לחיות פחות שנים. אורך החיים של החתול הוא כזה, שפטירה וצורך בפתרון לקבורה לא יתרחשו בתדירות גבוהה. אבל גם זה יגיע לבסוף. מה גם שמחלות או תאונות שונות, עשויים לגרום לכך להגיע מהר מהרגיל. במיוחד אם אתם שמים לב למחלות של החתול כמו התנהגות חתול גוסס. לכן כדאי לקחת זאת בחשבון ולהיערך מראש עם פרטי קשר של שרות מתאים.

ניתן, אבל זה לא פשוט כפי שזה נראה ובעיקר – היכן תעשו זאת באופן חוקי? פינוי חתול מת חייב להתבצע לבית קברות מיוחד. כמובן, סביר שאין ברשותכם אישית בית קברות מסוג זה וגם לא מתקן שרפה ייעודי לצורך זה. החוק אוסר לקבור בעלי חיים ביתיים בשטחים פתוחים שלא נועדו לכך. גם להשאיר את פגר החתול על פני השטח לא בא בחשבון, מסיבות שתוכלו להבין לבד עם קצת מחשבה. לכן, למרות שחתול הוא בעל חיים בגודל קטן יחסית, מוטב להשאיר זאת למקצוענים. תוכלו לראות זאת כחלק מהטיפול האחראי בבעל החיים, לכל אורך חייו.

ייתכן שכל הנושא של פינוי חתול מת חדש לכם ואתם מעוניינים לברר לגבי ההיבטים החוקיים שלו. ובכן, הנושא מוסדר בחוק עם כללים לגבי היבטים כגון טיפול ב"פגרי יונקים" והוא נוגע למעשה לכמה גופים ממשלתיים. בולט במיוחד מביניהם המשרד להגנת הסביבה, שהוא המשרד הממשלתי שמופקד על התקנות לגבי קבורת בעלי חיים. ישנו גם משרד החקלאות ופיתוח הכפר, אשר חלק מתפקידיו מתייחסים לרווחת בעלי חיים וחיות מחמד. כמו כן, רשויות ומועצות מקומיות פועלות לפי כללים מחייבים שונים ויש להם סמכויות מסוימות בנושא זה, בשטחים שהן מופקדות עליהם. בפועל, גורמים אלה אוסרים קבורה בשטחים שלא מיועדים לכך והפתרונות שהם עצמם מספקים מעטים או לא קיימים. אם ניקח למשל את "המשרפה הארצית בעין המפרץ", ברור שזה לא פתרון לבעלי חתולים בשאר הארץ.

כאשר חתול מת יש לפנות לפט 101 לקבלת שירות איסוף כמה שיותר מהר

  • יש לעדכן את הווטרינר המטפל

  • ניתן לפנות אלנו לקבל שירות ליווי וקבורת הכלב